@Janko pokazna i pojedinacna karta su nesto drugo , neka i u Ns kao u Bg naprave slican sistem i eleminisace guzve na prvim vratima i zastoje a kontrolori mogu biti na ostalim kao sto i sada rade a sto se tice cena cak ni pokazna nije mnogo povoljnija u odnosu na pojedinacnu jer je za konkretno Veternik cena 3 550 din tako da isplati samo onome ko bukvalno svaki dan koristi Bus ,da ne pricam da recimo ja cesto idem do naselja i za tu kratku deonicu treba platiti 80 din za tih 5 min voznje
bravo... nema na svakoj stanici kiosk, tako da cesto platis 80, jel tako. mozda ti imas srece, pa mozes uvek kupiti po 40. pa i ovde je pokazna jeftinija nego pojedinacna. a kada nesto pricas, budi precizan
Interesantno je kako se ljudi iz Gsp Ns zestoko bore za monopol kao i njihovi radnici koji nas ubedjuju da je tako bolje za nas , naravno u stvari je za njih to jako dobro i jako lepo zive na muci ljudi koji moraju da placaju i po 200 din karte za pojedine zone
Odlicna odluka , dosta smo imali najskuplji prevoz u Evropi a grad se moze za sat vremena prepesaciti dok u Eu metropolama prevoz maltane dzabe , recimo u Amsterdamu cena karte je 80 centi i mozete se voziti sat i po pri cemu za to vreme mozete menjati vrstu prevoza-metro, tramvaj, autobus, voz; mozete menjati linije i smerove itd. tako da sa istom kartom mozete otici i vratiti se nazad , u celoj zemlji nema skupljeg prevoza nego u Ns cak sta vise neuporedivo je jeftinije a zasto ?Pa jer su i Bg i Nis uveli privatne prevoznike i zato su tamo smesno male cene a ovde najvece u Evropi racunajuci sve zone
@Janko cesto idem u Bg i cena karte je 40 din ako ne kupujes u busu vec trafici za prvu zonu, na taj nacin se sprecavaju guzve kod sofera a drugo kolike su cene karti svako moze da proveri ako ode na sajt Gsp Bg recimo u Nisu je cena za 1 zonu koja obuhvata i obliznja naselja 30 dinara sve je to dostupno na sajtu @Nesa Futog u Ns svi ulaze na prva vrata i sverca gotovo i da nema uostalom i sami ljudi iz Gsp Ns se hvale tim podacima
Bubnjević kanda još širi milje ljudi koji ga će ga voleti. Taksisti, čamdžije, biciklisti i vozači autobusa.
Privatni prevoznici su definitivno loša ideja. Ovi naši autobusi su relativno čisti, tačni i uniformisani. Šta će nam kojekakvi Jerkovići i Devići?
Od ovog tragicnog Bubnjevica nista pametno nisam cuo do sada. Ajde reci ko treba da se ugradi u taj tvoj privatan prevoz? I nisam video na bulevaru da se ista promenilo od kada je ono dete nastradalo na rolerima. Bilo malo patrola a one zebre ostale iste. Kao da go ludak sedi u toj gradskoj kuci.
Pa naravno, doći će kvazi privatnici i živeće na budžetu grada...kao u Beogradu. Vremenom neće ulagati ni u vozila, ni u sebe, vozači će im raditi za male pare i izgledaće tužno. Skoro sam se vozio sa privatnikom od Ustaničke do Zvezdare. Tuga i jad. Neki ruski bus, skrnav i nikakav. Vozač neprijatan i neuredan u nekom džemperu iz devedesetih.Rado ću sledeći put GSP-om.
Bubnjeviću idi i budi geometar! Dosta je ovom gradu tvojih ideja.
Neka nas grad kao Detroit da bude samo taxi bez gradskog i prigradskog BUSa.
Treba ubrzati nasu buducnost a to je ekoloski i jeftin taxi na elektrosolarni pogon.
-nema ništa od jeftinog prevoza...to je utopija i besmislica... ko se vozi jefino, brzo dođe u situaciju da nema u čemu da se vozi!
-ako neko možda prati trend cene goriva u svetu,a pogotovo kod nas, videće da cene stalno rastu iz meseca u mesec a narod bi da se vozi, ako ne za džabe...onda za minimalnu cenu... pomogućnosti ni autobusi nikad da se ne nabaljaju, novi... samo da prevoz bude što jeftiniji...
-a gradska vlast da je malo ozbiljnija redovno bi GSPu dotirala ono što je dužna, i za regresiranu cenu prevoza a i troškove nabavke novih vozila... a ne kao do sada da sve svoje dugove prenose u sledeću godinu ili neku narednu godinu iza toga... pa sa zakašnjenjem od samo godinu-dve pomažu GSPu... po malo, a ne koliko su dužni...
-ko nezna,neka proveri ali zadnje 2-3 godine niste dobili nijedan novi autobus, tačnije od kada je sadašnji gradonačelnik na funkciji, nije kupljeno nijendo novo vozilo GSPu-domaćinski ljudi posluju, ali su zato svoje službene automobile izmenjali ... to je SRAMOTA za sadašnju gradsku vlast, ako se tako nastavi moraće opet da dođu radikali nazad... da bi se neko setio da obnavlja vozni park-autobuse GSPa!
Odlicna odluka , da podsetimo da je prevoz u Bg koji je ogroman grad pogotovo po povrsini veoma jeftin i cena su 40 i 60 din za drugu zonu koja obuhvata i naselja 40 km udaljena od grada a kod nas do Veternika koji je udaljen od centra 5 km 80 din ,Futoga 100 din pa gde je tu logika , Ns je grad gusto naseljen , male povrsine i privatnicima ce se svakako isplatiti prevoz putnika a bice bolje i samim putnicima jer ce dobiti kvalitetniju i jeftiniju uslugu
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
GSP više neće biti monopolista?
Novi Sad
•07.10.2010.
•12:43 > 13:27
Komentari 20
piplfoks
Serious
janko
Vasa
Voja
Bravo
Serious
Dukelander
Privatni prevoznici su definitivno loša ideja. Ovi naši autobusi su relativno čisti, tačni i uniformisani. Šta će nam kojekakvi Jerkovići i Devići?
Kinez
novosadjanka
Zox
Bubnjeviću idi i budi geometar! Dosta je ovom gradu tvojih ideja.
Ljiljana
dejan
deki
dobra ideja...vise konkurencije bolji prevoz...dosta je tih monopola kao u komunizmu....
tnt
Treba ubrzati nasu buducnost a to je ekoloski i jeftin taxi na elektrosolarni pogon.
odskora u Kanadi
-ako neko možda prati trend cene goriva u svetu,a pogotovo kod nas, videće da cene stalno rastu iz meseca u mesec a narod bi da se vozi, ako ne za džabe...onda za minimalnu cenu... pomogućnosti ni autobusi nikad da se ne nabaljaju, novi... samo da prevoz bude što jeftiniji...
-a gradska vlast da je malo ozbiljnija redovno bi GSPu dotirala ono što je dužna, i za regresiranu cenu prevoza a i troškove nabavke novih vozila... a ne kao do sada da sve svoje dugove prenose u sledeću godinu ili neku narednu godinu iza toga... pa sa zakašnjenjem od samo godinu-dve pomažu GSPu... po malo, a ne koliko su dužni...
-ko nezna,neka proveri ali zadnje 2-3 godine niste dobili nijedan novi autobus, tačnije od kada je sadašnji gradonačelnik na funkciji, nije kupljeno nijendo novo vozilo GSPu-domaćinski ljudi posluju, ali su zato svoje službene automobile izmenjali ... to je SRAMOTA za sadašnju gradsku vlast, ako se tako nastavi moraće opet da dođu radikali nazad... da bi se neko setio da obnavlja vozni park-autobuse GSPa!
nesa futog
janko
Serious
sale novosadjanin
ko ce sada uzeti lovu a ugasiti nas gsp?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H